** انرژی عشق **

** به وب سایت من وعشقم خوش‌آمدید **

** انرژی عشق **
سلام دوستان امروز صبح بیدارشدم کلی استرس داشتم خدایا به حق این روز عزیزت که به دنیا آمده ام روزمو با خوبی وخوشی و بدون استرس امتحان تمام کن باید بدون عشقم برم برخلاف بقیه دوستانم تنها با خواهرم برم سر جلسه که برام دعاکنه
خلاصه دو سه لقمه صبحانه با چایی شیرین خوردم وتا ساعت 10 صبح هی راه می رفتم و ناخنمو مثل بچگیم می خوردم که نکنه من الهه عاشق قبول نشم خلاصه ده و نیم راه افتادم ساعت 12 خونه خواهرم بودم از شانس بدمن نتونست بامن بیاد من هم ناچار با مادرم رفتم تا با استرس وارد دانشگاه شدم اوه اوه یک ونیم ظهر بود همه دخترو پسرها داشتند لحظه آخر خودشون خفه می کردند منم مثل اینها نمونه سوالات خواندم رأس2 بود وارد سرجلسه شدم دوباره دلشوره آمد سراغم قلبم تند تند می زد اما عشقم تو ذهنم آمد منو آروم کرد برگه ها گذاشتند با خونسردی به تک تک سوالات که آسون بود جواب دادم اما انقدر سرم گرم ورقه بود آخرین نفری بودم از جلسه خارج شدم همون جا تو راه از خدا و عشقم ممنون شدم نمی دانم انقدر دوستش دارم اون هم حس منو داره یا حرفهاش و وعده هاش الکیه خدایا خودت به جوانیم رحم کن منو از این دنیا ظالم نجات بده  امدم خونه نماز ودعا خواندم الهی همه به آرزوهای قشنگشون برسن و خوشبخت بشن حتی من و عشق گلم دوست دارم دنیای منی تا خاطره ی بعد به درورد همه گل های من و عشق نازم  آرامبوسه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : Reza&Elahehnaz